Tuesday, March 24, 2020

За 6 и 7 одделение Примена на променливи во програма

За полесно резиме на веќе поминатиот наставен материјал за креирање и примена на променливи и негово дополнување со нови блокови, следува пример на кратка програма со променливи и соодветна задача за 6-то одделение.

Задача за 7-мо одделение:
Програмата за горната задача за 6-то одделение треба да се креира со 4 фигури, по ваш избор од која категорија и со кое име, креирате 6 променливи така што број1 и број2 се за сите фигури, а збир, Производ, Разлика, Количник се само за по една од 4-те фигури и со соодветната програма за таа фигура се пресметува и прикажува бараниот збир или производ или разлика или количник. 
Размислете блоковите за интеракција за внесување на двата броја кај колку и кои фигури ќе ги има.

No comments:

Post a Comment