Важна информација и задача за 8-одделение Програмирање
Како завршна проверка на наставниот материјал во тековната тема 10 Примени во графичко програмирање и желка-графика воедно и вовед во следната наставна тема 11 Потпрограми, имате домашна задача да креирате програма во програмски јазик Scratch со 4 фигури, по ваш избор од која категорија и со кое име именувани, кои во Етапа ќе прикажат-нацртаат, со примена на графика желка, број
2 0 2 0
Совет
Бројките може и дигитално да се прикажат, на пример
цифрата 2 може да се прикаже и со споени надесно хоризонтална отсечка, коса, надолу и налево, отсечка, надесно хоризонтална отсечка,
а цифрата 0 може да се прикаже како вертикален правоаголник [].
Готовата програма или нејзина слика, до вторник 31.3.2020 година, испратете ја со Вашето презиме, име, одделение на мојата електронска адреса bogatinovskairena@gmail.com.
No comments:
Post a Comment